Reklamné predmety

Pre tých, čo majú radšej niečo hmotnejšie ako reklamu na internete, ktorá ešte stále
na mnohých pôsobí veľmi vzdialene a akosi nejasne, máme staré dobré reklamné
predmety. Napríklad také perá. Nikdy ich nie je dosť, takže sem-tam darované jedno
dve s firemným logom Vašich zamestnancov a ich rodinných príslušníkov určite poteší.
Aj keď zrejme trochu menej ako zvýšenie platu.
Pri perách to samozrejme ani zďaleka nekončí. Tak ako Vy nepoužívate mobilný telefón
(len) na telefonovanie, ani tlačiarenské a iné technológie používané v tejto oblasti už
dávno nie sú na úrovni toho prevratného Guttenbergovho vynálezu z učebníc dejepisu.
Stručne povedané, svojím firemným logom si môžete nechať označiť čo sa Vám len
zapáči. Pokojne aj USB kľúč alebo manžetové gombíky.
P.S. Prečítajte si pár slov o online marketingu a SEO (optimalizácii pre vyhľadávače),
ak ste ešte nestihli. Ak vás ani potom nenadchne tento druh
reklamy, aspoň si rozšírite obzory.